Waarmee kunnen we je helpen?

Websites speciaal voor de kinderopvang en het onderwijs

Toelichting urgentie

Laura Hogenbirk
Laura Hogenbirk
  • Bijgewerkt

Sinds de invoering van de nieuwe KidsKonnect Serviceovereenkomst per 1 april 2023, wordt de urgentie van een melding van een softwarefout of inrichtingsfout vastgesteld op basis van een aantal controlevragen ten aanzien van de volgende aspecten:

  • Scope: hoeveel gebruikers binnen de organisatie ervaren het probleem?
  • Frequentie: hoe vaak komt het probleem voor?
  • Impact: wat is de impact van het probleem op de bedrijfsvoering?

Op basis van de gegeven antwoorden wordt de urgentie automatisch berekend en beoordeeld of het een kritiek of niet-kritiek incident betreft. Let wel: de antwoorden worden altijd door onze Supportmedewerkers gecontroleerd en kunnen mogelijk worden aangepast.

Bij kennisvragen en wijzigingsvoorstellen kan geen urgentie worden aangegeven. 

In onze Serviceovereenkomst zijn de eerste reactie- en oplostijden terug te vinden - zie hieronder een screenshot van het betreffende overzicht uit de Serviceovereenkomst. 

Schermafbeelding_2023-04-03_091734.png

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.