In het klantenportaal vind je alle artikelen, waaronder veel artikelen die specifieke onderdelen behandelen en toelichten.
Zoeken in het klantenportaal
Boven in het klantenportaal vind je een zoekbalk, hiermee kan je zoeken op termen of onderwerpen. Zodra je zoektocht is voltooid, zullen de relevante artikelen getoond worden.
Onderwerpen in het klantenportaal
Onder de zoekbalk worden alle onderwerpen getoond die in het kennisportaal worden behandeld. De onderwerpen zijn Algemeen, Aan de slag, Vormgeving, Inhoud, Beheer en Extra modules.
In het onderwerp Algemeen vind je informatie over je account, komende ontwikkelingen en de release notes.
Bij Aan de slag ga je aan de slag met je (nieuwe) website en lees je meer over de basis.
Bij Vormgeving en design vind je alles rondom het veranderen van je website, aanpassen van sjablonen en aanpassingen in het design.
Bij Inhoud zie je hoe je veel voorkomende pagina's aanmaakt, de basis onderdelen zoals inhoud toevoegen en de geavanceerde plugins.
Bij Beheer lees je alles rondom het beheren van de website.
En bij het onderwerp Extra modules lees je meer over de mogelijkheden binnen KidsKonnect / Social schools en de extra's modules zoals multisite en blog.
Elk onderwerp bevat artikelen, die je kunt bereiken door op het onderwerp te klikken. De artikelen worden per onderwerp getoond. Door hier doorheen te bladeren, kun je je verdiepen in een specifiek onderwerp of antwoord vinden op een vraag.
Niet gevonden wat je zocht?
Als je geen antwoord op je vraag hebt kunnen vinden hier in het Klantportaal, dan is een melding aanmaken in veel gevallen de beste manier om antwoord te krijgen op je vraag of een oplossing te krijgen voor een probleem. Het team kan je melding dan goed onderzoeken. Hoe duidelijker je je probleem of vraag beschrijft, hoe sneller en beter wij je kunnen helpen!
Hieronder daarom wat tips en tricks.
Een melding kun je aanmaken via de knop hier rechts bovenaan in het scherm 'een melding maken'. Bij het aanmaken (indienen) van een nieuwe melding word je gevraagd een aantal velden in te vullen. Op basis hiervan wordt automatisch de urgentie van een melding bepaald voor onze medewerkers en kunnen wij de juiste stappen nemen.
Melding onderwerp
Door een duidelijk onderwerp aan te maken is het voor onze supportmedewerkers gemakkelijker om aan de hand van ons meldingen-overzicht al een keus te maken wie welke melding gaat oppakken op basis van zijn of haar expertise.
Melding beschrijving en informatie
Welke informatie is belangrijk voor een supportmedewerker? Denk hierbij aan:
- Waar doet het probleem zich precies voor?
- Wat is de URL van de website en op welke pagina of plugin loop je tegen een probleem aan?
- Kun je het probleem voor ons zichtbaar maken d.m.v. een screenshot of video?
- Welke stappen zijn al ondernomen om zelf een oorzaak/oplossing te vinden?
- Wat is je concrete vraag nu voor ons, oftewel: hoe kunnen we je helpen?
Wij zullen op basis van een melding nooit de rechten/bevoegdheden van medewerkers aanpassen, nieuwe accounts voor medewerkers aanmaken of andere aanpassingen doen die de veiligheid van de organisatie kunnen schaden. Ook verstrekken wij geen gegevens over KidsKonnect-medewerkers waarnaar via Support wordt gevraagd.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.